Keira

2009-03-11 @ 21:30:57


Ah titta ryggen, bara en liten hint av ben - perfekt! Jag skulle vilja ha liiite benigare rygg, om jag böjer mig fram känner man revbenen jättemkt, men de syns knappt (vad jag vet, svårt att se liksom) och de syns absolut inte när jag står rakt. Nu ska jag läsa lite och hoppas att jag kan sova snart för jag tänkte gå upp jättetidigt och plugga imorn innan jag ska till skolan vid 8, har ingen motivation nu alls att plugga så jag gör det imorn sen. Blir inte mkt sömn då jag säkert inte somnar innan 0-1 nån gång, men kan vila när jag kommer från skolan imorn vid 14 nån gång.

Kommentarer

Postat av: C

åh den där människan är verkligen perfekt i mina ögon! keep on fighting tjejen! :)

2009-03-11 @ 22:34:08
URL: http://piecesofwhat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback