Bra dag!

2009-03-16 @ 15:51:02
Gick upp vid 7 och slöade och pluggade så det blev ingen morgonpromenad. Tränade HIp Hop Abs i 30 min och gjorde mig i ordning och gick till skolan och tog därefter en PW på 1 h och handlade mat. Belönade mig själv med en kexchoklad som jag tycker mig vara värd efter ha bränt 800 kcal! Känns så mkt bättre att få belöna sig med något litet istället för att bara trycka i mig mat eller svälta. Kommer landa på ca 900-1000 kcal idag och har bränt 800 kcal, såå mkt bättre än att bara äta ca 400 kcal och gå runt och vara hungrig och svag. Nu ska jag se till att fortsätt såhär och träna Hip Hop abs nästan varje dag och ta en PW - kanske inte båda samma dag för det har jag kanske inte alltid tid eller ork med. Känner mig så sjukt nöjd idag!


Kommentarer

Postat av: sandra

du är så duktig!!

2009-03-16 @ 18:23:44
URL: http://sandrino.blogg.se/

Postat av: Mysan

Jävlar vad duktig du är!!

har funderat på att pröva hip hop abs.. började kolla på programmet för ett tag sen.. men han bara babbla en massa och jag blev sjukt avtänd.. men kanske det är värt att titta igenom det för att sen komma till övningarna? är det sant attt det förbränner så mycket som det sägs?

2009-03-16 @ 18:55:53
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Postat av: sandra

svar; ja, det måste vi verkligen. vi behöver det!

Vi kan aldrig klara det här utan varandra.

stay strong my friend <3

2009-03-16 @ 19:27:32
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback