Gick sådär

2009-06-14 @ 13:19:18


Joggade på en bit sen helt plötsligt är vägen där jag brukar jogga helt uppgrävd så jag gick hemåt, så det blev väl ca 4 km med liiite joggning och mest promenad. Hemma har jag städat/dansat i typ 2 h nu med musiken på hög volym - då går städningen automatiskt! Enligt en sida så förbränner man ca 600 kcal då! Perfekt ju! Redan bränt säkert 900 kcal och då räknar jag ju inte vanliga förbränningen! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen blir det en riktig pw i em.

Hittills har jag druckit en powerking sugarfree, en naturdiet och citronvatten. Ska göra kaffe nu och vänta på att badrummet torkar (spolade av hela golvet med slang så det är dyblött haha). Sätter nog på ett avsnitt av O.C.

Kommentarer

Postat av: pam

Nä jag vet.

man skrattar mest åt dem. Dom verkar ha så sjukt lite att göra.



Tack söt. Jo det känns bra, hoppas man ser lite skillnad tills midsommar. Det tror jag allt iallafall.



kramar

2009-06-14 @ 14:51:08
URL: http://itspam.blogg.se/

Postat av: ienvy

vet du hur man räknar ut hur många kalorier ens kropp förbränner "av sig själv" på en dag? :) För det är ju olika beroende på ens vikt tror jag?

2009-06-14 @ 18:09:08
URL: http://ienvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback