Vägning...

2009-04-08 @ 10:54:58
Usch har inte gått ner nåt alls... Har gått upp snarare, men jag säger inte hur mkt nu. Var nära att börja hetsa som jag alltid gör när vågen inte visar vad jag vill men jag gjorde inte det så go me! Ska väga mig hos mamma imorn på den vågen jag faktiskt litar på eftersom den verkar stämma. Den här visar nästan alltid samma sak fast det är helt ologiskt. Ska nog köpa en ny nån dag. Sen efter det ska jag inte väga mig förrän i juni ev, fast det går nog inte att hålla sig ifrån. Jag ska iaf räkna kcal även fast jag är hemma men jag kommer tillåta mig själv att äta typ 1500 kcal/dag, men jag måste ta en promenad varje dag.

Blir ingen pw för jag har sölat för mkt på morgonen så jag hinner inte, måste läsa ett case också. Jag är sämst jag vet. Ska dra iväg till videobutiken och se om jag hittar Horton hears a who. Asbra film som jag tänkte ge lillebror i försenad födelsedagspresent. Men nu blir det case läsning sen dusch.


Kommentarer

Postat av: Furiniel

Wow, inte väga dig förens juni?! o.O Jag får abstinens om jag missar att väga mig en dag typ :P

2009-04-08 @ 14:06:36
URL: http://furiniel.blogspot.com/

Postat av: wannabthin

hej e de du på bilden:)?

2009-05-10 @ 22:42:17
URL: http://wannabthin-now.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback