Sommarvärme

2009-04-24 @ 17:30:33


Gick min vanliga runda, men jeez vad varmt det var. Fick ha munktröjan runt midjan, such a crime of fashion... Hade jeans och t-shirt och det var riktigt varmt, men gud man ska inte klaga! Imorn är det jag som ligger i närmaste park eller innergård i bikini tills det börjar lukta bränt om mig. Förhoppningsvis får jag med en tjejkompis, annars ligger jag själv. Gud vad jag älskar solen! Synd att jag inte har min kära bf här att mysa med i en park, saknar honom så jävla mkt nu!

Jaja, hoppas på att jag når 49 imorn, 48.5 på söndag och jag har 48 som mål på tisdag. Kanske kan jag nå 47 på torsdag...! Så lite har jag inte vägt sen jag var typ 14 (förutom en gång då jag var så bakis att jag inte kunde äta mer än typ 3 rostade mackor på 2 dagar och spydde upp typ tarmar o allt... men det räknas inte). Skulle vara så bra om jag nådde 47 innan Valborg, räknar ju med att gå upp när jag är i Linkan, och sen kan jag väga 46 i mitten av maj senast!

Kommentarer

Postat av: Think Thin

hehe nej jag hade tur och klarade mig undan :P Inge mer sånt nu! Jag är ju så nära 10 kg gränsen!



Hejja oss! snart är sommaren här :)

2009-04-24 @ 18:19:25
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback