Morgon thinspo

2009-04-23 @ 09:52:21


Så nu vill man inte käka massa onyttigt va?

Vägde mig precis och jag väger typ samma som igår ev lite mindre trots att jag bröt detoxen och jag erkänner, åt en daim glass... Men där har man bevis på att man kan äta onyttigt ibland iaf. Idag kör jag detox + kaffe och mjölk i kaffet. Blir kaffe nu och smoothie lite senare om typ 30 min (lepigen). Sen blir det antingen en lång pw eller en joggingrunda, ska ta mig bort utanför stan lite så jag slipper skämmas om jag joggar haha.

Åh kollade nyss smhie.se och det ska bli 20 grader på måndag! Visst inte helsoligt men fan då ska jag sola, måste bara hitta nånstans där jag kan ligga, hatar att bo i lägenhet på våren och sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback