Mischa dag idag

2009-04-05 @ 00:08:17


Känns som om jag postat en del Mischa idag. Har sett en del oc idag så jag blev inspirerad. Hon är verkligen hur sjukt vacker som helst. Henns ansikte är perfektion och jag älskar hennes hår i säsong 1 och 3 (älskade inte hennes kortare hår i säsong 2). Nu ska jag se ett avsnitt till och sen sova. Imorn måste jag verkligen plugga och ta en långpromenad. Ska gå lite längre än jag brukar, har ju inte gått på 2 dagar. Man blir förslappad fort och det vill man ju inte. Hellre röra lite mer på mig än att äta lite mindre. Vet inte vad som är nyttigast eg om det ändå går på ett ut. Oj svammel jag är rätt trött. Godnatt darlings!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Ja, det undrar jag med! Grejen är den att jag tänker aldrig på att en del är fake när jag kollar avsnitten, så jag tycker det är riktigt trist att allt inte är på riktigt

2009-04-05 @ 00:18:07
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback