Träning igen!

2010-03-10 @ 21:30:30


Hade noll energi men körde först 30 min cykel o sen 30 min crosstrainer och sedan lite andra maskiner. Brände 500 kcal på cardion men vet inte hur mkt styrkan brände men sak samma. Så himla skönt att få upp flåset, svettas och känna att det nästan gör ont i armarna för man tar i så mkt! Älskar att träna! Detta kommer bli en superonyttig vecka men jag tränar iaf. På måndag börjar min hårdkörning i 17-18 dagar fram tills påsk och min födelsedag. Ska fan i mig väga 48 när jag fyller! Det är bara 3 kg borde väl inte vara något problem? Ska hålla mig borta från alla godsaker och onyttigheter och äta mkt mkt mindre portioner. När jag äter själv (frukost o lunch) ska jag äta minimalt, typ 200 kcal t frukost och 200 t lunch (måste orka träna oxå) och sen har jag hela 600 till middag o ändå kommer jag under 1000. Det är min plan iaf!

Kommentarer

Postat av: Lina

1,5 dl havregrynsgröt + 1 dl mjölk = 164 kcal. Ät det till frukost så håller du dig mätt längre.

Sen kan du ta en rask promenad i 50 min =174 kcal :)

2010-03-11 @ 10:04:32
URL: http://panil89.blogg.se/

Postat av: Brody

Jag önskar dig verkligen lycka till =) hoppas du når ditt mål tills du fyller, fatta vilken födelsedagspresent =)

2010-03-12 @ 11:04:39
URL: http://femtiofemkilo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback