absent

2010-06-18 @ 00:00:10


Har varit hos pappa utan internet, rätt skönt faktiskt. Men nu e jag hos mamma igen. Känner att det kliar i mig, måste väga mig, får panik av att inte ha tillgång till våg. Hoppas jag kan göra det imorn (den står i mammas rum). Vill mäta mig oxå, ska leta rätt på mammas måttband. Har solat som en tok idag o igår så nu e jag mkt brunare o lite lätt brunröd p bröstet haha. Har åkt på en redig förkylning så har inte direkt rört på mig så mkt och jag saknar mitt gym jättemkt. Älskade verkligen att träna. När jag blir frisk nu ska jag börja jogga och göra hemmaövningar. Nej nu blir det sängen, godnatt på er!

Kommentarer

Postat av: Mission

Vill inte gå ner egentligen, fast antar att jag måste det för att få tillbaks den kroppen haha ^^ äh 5kg kanske. du då? :)

2010-06-18 @ 13:44:33
URL: http://missionvao.blogg.se/

Postat av: Liz

sv. Ja, och ännu värre är det nu när det är sommarlov och fikor och film&godis med vänner blir mer och mer vanligt! :( Okej, då var vi ju rätt lika kroppsmässigt, fast du hade lyckats bättre än mig måste jag säga;)

2010-06-18 @ 15:32:37
URL: http://itsthehardthatmakesitgreat.blogg.se/

Postat av: Poucette

Where do you find those beautiful pictures of yours?

I can't do anything than admire them. I love them!

And your blog is totally awesome!

Would you mind write a summary in english in every post?

Cuz google fucks up everything it says.

Be strong!<3

2010-06-26 @ 21:57:37
URL: http://poucette.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback