tisdag

2010-07-27 @ 16:08:36


Nu har bf åkt hem, saknar honom redan! Men nu ska jag blogga mer regelbundet och se till att röra mig mer o äta mindre. Jag ska hålla mig till mammas lchf mat och max 1 macka per dag o små mellanmål. Idag e jag helt säker på att jag kommer faila för jag har 2 st morotsmuffins som står i kylen o väntar på mig så de får bli min kvällsmat, det och nektariner o jordgubbar blir det. Ska väga mig imorn bitti o så hoppas jag att jag får se 48 så snart som bara möjligt!

Kommentarer

Postat av: c

sv: tack! ja :D

2010-07-27 @ 16:27:37
URL: http://letsgetthinner.blogg.se/

Postat av: cassie

Herregud att du orkar att tänka på vad du äter, jag äter typ godis och god saker varje dag xD

Men om de är du på bilden så ska du verkligen inte gå ner i vikt :OO

Det är inte snyggt att vara så smal, jag hatar att vara smal själv..

2011-02-06 @ 22:04:07
URL: http://casszie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback