irritation

2010-07-27 @ 23:16:44


Satt o pratade vikt med pojkvännen innan han åkte idag o han sa "ja men när du kom hem från canada så var ju du överviktig" och jag bara "jag har aldrig haft ett bmi över 21, jag kan inte klassats som överviktig". Så han svarar "ja men du var ju mullig". Jag dog där kände jag... Ja när jag var på min utbytestermin gick jag upp några kilon och jag hatade det, jag vägde 55 kg o hade ett bmi på exakt 21, men inte trodde jag att han såg mig som mullig/överviktig då. Jag var så arg att jag skakade när han sa det. Nu känner jag att jag inte får gå upp ett gram. Jag menar jag har vägt 53 typ hela våren, var jag tjock då? Nu tycker han att jag nästan e för smal o det skiljer knappt några kilon alls ju. Usch det förstörde min dag kan jag säga...

Kommentarer

Postat av: Annie

Tråkigt att han sa så, men tycker inte du ska ta åt dig. Han visste antagligen inte att det inte skiljde så mycket i vikt. Tror inte han ville såra dig utan snarare berömma att du är i form nu, du säger ju själv att han nästan tycker du är för smal nu.



Killar säger konstiga saker ibland, så ta inte åt dig.

2010-07-28 @ 00:50:34

Postat av: A

Så otroligt okänsligt och KORKAT sagt. Fattar han ingenting? Gör slut!!!!

2010-07-28 @ 14:43:32

Postat av: Anotherana

Fan vilken kille, så idiotiskt att säga så. Som om ens tjej blir glad om man kallar henne överviktig. Min kille säger att han hellre har mig mullig än sjuk för att jag är smal, men det bryr jag mig inte om :P har aldrig varit mullig heller.

2010-07-31 @ 12:24:16
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Postat av: W

Snacka om att ha grodor i mun. Han menade förmodligen inte så som det lät, men ibland måste man tamefan tänka efter innan man pratar.



Tycker du borde berätta att de där kändes jävligt okänsligt och förklara för honom lite. Han kommer nog att be om ursäkt för hur klantigt han formulerat sig. Annars är han inte vidare bra.

2010-08-03 @ 11:18:39
URL: http://workhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback