Godmorgon!

2010-01-07 @ 10:47:18



Vill bara säga att jag känner mig väldigt lycklig just nu jämfört med förra vårterminen och även höstterminen. Det är inte värt att nästan få bulimi eller anorexia för att bli smal. Jag väger 52 just nu utan någon träning (pga kylan lämnar jag sällan huset om jag inte måste) och jag käkar godis och dålig mat och sånt. När jag börjar träna på måndag (om jag slutar vakna av att jag hostar och är helt igentäppt med slem haha) så kommer jag ju bränna ca 500 kcal extra varje dag jag tränar och jag lär ju inte äta mer heller. Det får ta den tid det tar, men ner i vikt ska jag!

Jag kommer mäta och väga mig innan jag börjar träna, siktar ju på måndag om allt går som det ska!

Kommentarer

Postat av: saandy

gud vad duktigt du är , beundrar dig verkligen ^^

2010-01-07 @ 22:40:16
URL: http://piratflickan.blogg.se/

Postat av: saandy

håller med dig om victoria , hon har nog någon slags ätstörning. Jag vill bli frisk men samtidigt inte , det är så himla svårt ;o

2010-01-07 @ 23:15:18
URL: http://piratflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback