Helgen

2010-02-15 @ 11:44:27


Matmässigt en riktigt dålig helg men wtf liksom. I fredags presenterade jag min magisteruppsats (gick bra tror jag) och sen rusade jag till strip aerobicen typ och sen möttes jag av rödvin och tacos när jag kom hem. Sen blev det 2 drinkar och popcorn och jag blev rätt full haha men en bra dag.

I lördags flyttade min bff till sin nya lägenhet (hon har bott här i 6 v) o där blev det hemmagjord pizza och cola och snacks i mängder. Sen var det ju alla hjärtans dag igår. Sov hos bff och köpte frukost på hemvägen och överraskade pojkvännen med. Sen låg vi i sängen hela dagen och myste. Såg på 2 filmer och "vem vet mest" haha. Var supermysigt. Åt hämtmat, 2 sorters pasta och vitlöksbröd och sen var vi på Valentine's day och jag åt varma chips men det gör inte så mycket. Filmen var mysig iaf - se den!

På onsdag åker bf till Holland i 6 dagar så då ska jag träna som en tok och äta 100% bra, har ätit för mkt onyttigt. Ska helst väga 49 i slutet av februari ju! Väger väl fortf 51 nu kan jag tro. Men när han e borta siktar jag på att äta ca 1000-1200 kcal/dag och träna nästan varje dag.

Kommentarer

Postat av: c

51 kg är väl inte så himla mycket? =)

2010-02-15 @ 12:34:31
URL: http://popprinsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback