Fantastisk helg

2010-02-28 @ 22:49:01


I fredags gjorde jag inget speciellt direkt, höll mig inne och undvek allt slask ute mest. I lördags tog jag och bf lång sovmorgon och sen lunchade vi på Jensens och gick på stan. Shoppade 3 klänningar och 1 vårtrenchcoat. Jättemysigt trots att det var jätteslaskigt ute. Sen gjorde vi oss i ordning och gick på överrasknings 25 årsmiddag med 13 andra och sen mellanfestade vi tills strax efter 12. Kändes inte värt att gå ut då eftersom jag inte kände mig speciellt taggad att festa i si så där 1 h så jag gick hem och kollade The Hills och käkade pasta med pesto och väntade på bf.

Sen sög det att en jag bor med släpade hem en vidrig brud som skrek i telefon och både jag och bf vaknade flera ggr och bad dem hålla käften. Så har inte sovit mkt direkt, inte superbakis heller thank god, men lite. Blev pizza till lunch och kladdkaka och glass till middag - perfekt!

Snacka om att jag ska till gymmet och hårdköra imorn! Core och kondition blir det, nu ska det brännas fett i veckan!

Kommentarer

Postat av: Brody

Låter som en riktigt mysig helg =) förutom att du inte fick sova riktigt. Kram

2010-03-01 @ 08:01:37
URL: http://femtiofemkilo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback