tisdagkväll

2010-08-10 @ 22:46:24


Vägde 50.3 idag efter frukost o massa vatten, attans att jag inte kunde väga mig innan frukosten då hade jag med all säkerhet fått se en 4 först! Längtar! Funderar på att sluta med godis och efterrätter helt men det ju så svårt när man bor med andra. Kommer liksom bo med pojkvännens pappa o styvmor i 6 v nu o de äter visserligen nyttigt men man kan ju inte tacka nej till efterrätt känns det som. Ska äta minimalt där men undvika det hela överallt annars. Inte så svårt jag har ju typ 0 kr att fika för ändå så lika bra det...

Ps ni har väl inte missat nyaste säsongen av Rachel Zoe project? Andra avsnittet finns för tittning imorn :) Love her!

Kommentarer

Postat av: Annie

Klart man kan tacka nej till efterrätter, det är väl inget konstigt? Att banta/svälta ser såklart dumt ut men att skära ner på socker är bara sunt o det borde även hans föräldrar tycka? Det är väl bara att säga, "det har blivit mycket sött nu i sommar o därför har jag uppehåll nu i en månad!". Alternativt säga att du bara äter sött på lördagar?

2010-08-15 @ 00:08:47

Postat av: helena

jag hatar att tacka nej, spec med vuxna.. det är som alla stirrar på en och tänker "DU BANTAR HAHA" piinsamt..

2010-10-03 @ 21:30:06
URL: http://sunburn.webblogg.se/

Postat av: My

Ja efterätt med andra e svårt. jag brukar tänka på sumera dagen. om jag inte ätit mkt tidigare så e det ok med lite lite efterätt. men ja hellst nej. men det e ju gott hur mkt man än hatar det. ååå längtar tills min våg visar 4 ngt

2010-12-05 @ 21:24:08
URL: http://trorduja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback