Dagens mat

2010-04-18 @ 22:11:57


Nope blev ingen detox för mig. Funkar inte att börja när man vaknar efter typ 3-4 h sömn med huvudvärk. Så här e dagens mat, kör detox imorn o tisdag istället:

Frukost: kaffe, smoothie - 250
Lunch: 1 äpple, 1 banan - 150
Middag: pasta o köttfärssås - 600
marabou - 540

totalt: 1540

Strip aerobics - 700

totalt: 840

Inte så bra men inte katastrof. Imorn tänker jag detoxa. Får väl se om två ynka dagar kan göra skillnad. Vill verkligen lyckas med en riktig detox någon gång. Well nu ska jag borsta tänderna o så o krypa ner i sängen och läsa ut aldrig fucka upp. Och imorgon börjar mitt socker och snacksförbud. 6 v ska jag köra. Enda undantagen är bio popcorn eller snacks (ej godis dock) och glass om någon annan äter det och jäääkligt sällan isf. Sen om jag e bortbjuden och det bjuds på fika får jag ta liiiite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback