Hungerdag

2009-11-09 @ 15:45:23



Usch idag har jag en sådan där dag då jag är superhungrig, konstigt det där att vissa dagar klarar man sig 10 h utan mat o vissa måste man äta hela tiden. Har visserligen bara ätit youghurt, 2 finn crisp o en shake idag + massa kaffe men ändå. Ska äta korv i ugn med potatismos ikväll så kan inte riktigt kosta på mig mer nu innan middagen, lr jag ska nog äta upp min sista klementin! Yey, tror dessutom att jag förbränner mer kcal genom att skala den än vad jag får i mig. Tar en halv evighet att skala den, ännu värre med apelsin, äter inte det därför för jobbigt helt enkelt haha!

Kommentarer

Postat av: Dannofino

klementiner är väl lättare att skala än apelsin?

2009-11-10 @ 17:34:05
URL: http://psycological.blogg.se/

Postat av: Dannofino

de har ju liksom mindre och mjukare skal

2009-11-10 @ 17:34:34
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback