Lista

2009-05-17 @ 18:40:15


Namn: Alexis
Längd: 161 cm
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Ljusbrunt med lite blonda skiftningar

Kär? Jättekär i min pojkvän sedan 2 år
Önskar du att du bodde någon annanstans? Gud ja, skulle gärna bo i Montreal, London eller Sthlm
Tycker du att du är attraktiv? Njaa, ibland älskar jag mitt utseende men hatar min vikt
Dricker du? När det är fest
Röker du? Nja, gräs ibland
Vilken parfym använder du? Anna Sui
Vad är du rädd för? Ensamhet och mörker
Vad har du på dig? T-shirt och mjukisbyxor
Vad ska du göra ikväll? Se på massa Dr Quinn tror jag haha

Är du glad nu? Känner mig ganska deppig eftersom jag inte får träffa min bf på över 5 v
Stockholm är... ? En fantastisk stad jag vill bo i snart
Göteborg är... ? Hur vackert som helst

Senaste;
Filmen du hyrde? Pineapple Express, The bucket list och Quarantine hyrde vi i förrgår
Filmen du köpte? Factory girl tror jag
Låten du hörde: Hope and Glory på radion
Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg har inte vågat det sen 1 april
Personen du ringde? Ett företag vi vill göra ett grupparbete om
Personen som ringde dig? Min pojkvän
TV-program du såg? Eurovision!
Person du tänkte på? Min pojkvän

Favorit;
Låt: Always love med Nada Surf (seriöst lyssna på den!)
Sak att göra: Filmmys med mina favoritpersoner
Sport: Titta på - handboll, utföra hmmm... är väldigt osportig kan jag erkänna
Dryck: Hemgjord rabarbersaft
Kläder: Stuprör, högklackat och tunika
Film: Titanic (kommer nog alltid vara min favorit så cheesy I know haha)
Serie: Buffy och vampyrerna

Har du någonsin;
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja, men inte så mkt seriösa, stora lögner
Varit i slagsmål? Inte sen jag var liten
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Nej

Antal;
Gånger du varit kär? 2 gånger på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit? En gång
Hjärtan brustet på grund av dig? Inga så vitt jag vet...
Tjejer du kysst? En, exkl alla som inte inkluderar isbitar eller ett spelkort
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger från lite events man var på som barn, senast  4 år sen tror jag

Senaste;
Boken du läste? Sagan om Isfolket del 2
Personen du fick e-mail av? Pappa
Personen du fick brev av? Mamma och bästa vännen när jag fyllde år
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Min brors födelsedag för ca 2 månader sen
Saken du köpte? Skvallertidning haha

Kommentarer

Postat av: Jenna

Åhh jag vill också köra detox med det är så svårt när man bor hemma.... :( Har du nå bra tips?

Kram gumman<3

2009-05-17 @ 20:07:42
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/

Postat av: Anonym

Always love med Nada Surf lyssnar på den låten nu den va härlig ju =)

2009-05-18 @ 15:48:16
URL: http://stressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback