Joggning

2009-05-11 @ 13:38:59


Var bara i skolan i typ 30 min så det var dumt att jag gjorde mig iordning. Men men vill man bli fin så får man lida pin, nu i form av en joggingtur och dubbla duschar. Lär ju svettas av mig sminket också och lär få håll av all vätska jag druckit. Usch jag ju inte joggat på snart 2v. Var ju superduktig i början men sen kom två resor i vägen och för mkt mat. Denna vecka ska jag jogga varje dag och bara dricka naturdiet. Nästa vecka får bli mer normal mat men behöver en kickstart känner jag!

Kommentarer

Postat av: thinspo

Jag använder mig av hallon/melon mini yoghurt, sen blandar jag i det jag känner för. ½ banan, frysta hallon, blåbär, jordgubbar you name it. Sen är det bara att mixa. När jag är riktigt godis sugen så gör jag en banan/choklad smoothies. ½ banan, 2 tsk oboypulver och så vaniljyoghurt. skiiit gott och ändå inte så farligt onyttigt. De brukar hamna mellan 150-200 kcal / st. Och jag drack max 3 st om dagen när jag gjorde det sist.

2009-05-11 @ 14:18:58
URL: http://themana.blogg.se/

Postat av: Ne

Vad duktigt du är! Även om det inte blev så lång joggingtur idag så får man ju börja någonstans, kan lova dig att det kommer kännas lättare imorgon :D



Puss!

2009-05-11 @ 23:58:13
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback