Somrigt

2009-03-28 @ 14:06:57


Hur somrigt ser inte detta ut? Längtar verkligen till jag kan springa omkring i kort klänning och om 4 kilo så behöver jag inte skämmas heller! Väger under 50 igen - yey! Har två vågar (seriöst hur böjer man ordet?), en digital som bara måste visa för mkt annars dör jag. Den borde visa mer ibland när jag hetsat men det gör den inte och den borde visat mindre imorse eftersom jag inte åt så mkt igår. Borde jag prova att byta batteri? Den gamla analoga vågen visar ju dock inte hekto så hur mkt kan man lita på den då? Ska väga mig i påsk på mammas våg, den litar jag på iaf.

Kommentarer

Postat av: tess

det är sjukt frustrerande att inte få veta vad man väger! Jag litar inte alls på min våg, den hoppas 5 hekto hit och dit bara jag väntar nån minut med att väga mig... Menmen, man vet ju ungefär i alla fall!

2009-03-28 @ 14:22:00
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback