Pojkvän!

2009-03-19 @ 08:13:31


Ikväll kommer pojkvännen! Har längtat halvt ihjäl mig så det ska bli skönt. Kommer bli massor av mat, för när han är på besök så vill han laga speciell mat typ pesto, carbonara och massa fettigt och efterrätt på det... Jaja, jag kommer inte bli stor som en valross på några dagar. Så det är en förvarning om att jag inte kommer kunna uppdatera 6 ggr/dag längre men jag kommer fortf uppdatera ett par gånger kanske, vi sitter ju inte ihop vid höften liksom. Nu måste jag skriva på rapporten verkligen.

Kommentarer

Postat av: Mysan

Nää jag vill ha det uppdaterat lika ofta som förut^^

2009-03-19 @ 18:00:35
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback