Gimme gimme gimme

2009-03-26 @ 18:59:26


Usch mår halvtaskigt nu. Insåg att jag inte festat på 1 mån av den enkla anledningen att inga av mina kompisar har hört av sig och frågat om jag vill hitta på nåt. Jag är verkligen ensam, jag känner att jag bara sjunker djupare och djupare ner i ensamheten. Jag känner mig värdelös, äcklig, ful och tjock mer ofta än förut. Jag hatar mitt liv från och till. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Gjorde ett test på expressen.se och enligt deras dumma test ligger jag def i riskzonen med 106 rätt av 108 (vad det nu betyder, var bara 12 frågor ju...). Jag är iaf sjukt trött på allt, men jag hoppas att det bara är en vinterdepression och att det går över nu när våren kommer. Ska sluka solljus och motionera mer. Försöka undvika hets vilket gör mig bara ännu mer deppig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback