pissed off

2010-05-13 @ 00:42:06


Sjukt tråkig kväll... Förfesten va väl ok trots att de körde tvspel hela tiden typ. Sittningen sög och jag satt längst ut på kanten o kunde inte prata med nån typ. Sen sa jag att jag hade tråkigt till pojkvännen och han sa att jag borde snacka mer med hans kompisar (var bara hans vänner där). Sa att jag inte pallade skrika och jag har sagt tidigare att jag har noll gemensamt med dem och saker man kan konversera med nån man inet klickar med e rätt så få. Då skyller han ändå på mig för att jag inte försöker lära känna dem och bla bla bla. Så jag sitter där o håller på att brista ut i gråt offentligt och vi pratar om det och så kommer en av hans kompisar fram o börjar snacka med honom och han vänder sig till honom, glöm att jag tänker försöka berätta vad jag känner om han inte ens tänker lyssna! Och vilken människa kan inte känna av vibben att några bråkar?

God damn jag vart så sur att jag gick därifrån hem till bff och har suttit där tills nu men ville inte somna där så jag gick hem och nu e han ute o festar. Han fattar ingenting, jävla idiot! Jag räknade på antalet ggr han varit med bara mig o mina vänner och jag kom fram till 1.5 ggr hur fucked up e inte det?! Han försöker inte lära känna mina kompisar men jag ska lära känna dem trots att jag inte gillar dem?!

Förlåt nu yrar jag väl på bara, e bara så arg just nu vill inte träffa honom igen på ett tag tur att han ska till Köpenhamn i helgen! Fan jag hatar män ibland alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback