Dag 2

2010-05-04 @ 21:28:59


f: 3 finn crisp, kaffe
l: kelloggs spec k, 2 riskakor, kaffe
m: lasagne
te

gym - ca 400

Ni anar inte hur den jäkla godispåsen på mitt rum ligger och bönar om att bli uppäten men jag ger mig inte! Önskar att pojkvännen kunde äta upp skiten bara, har legat där i 9 dagar och den goda Lindt chokladen har legat där sedan i onsdags... Men jag ska vara stark så det så, I refuse to take orders from a cookie!

Mår halvkasst idag, var helt död på träningen och slö efteråt och snart kröp halsontet fram. Hoppas det e borta när jag vaknar, brukar ha tur så att halsont försvinner jäkligt fort. Pallar inte vara sjuk nu, jag ska träna hårt ju! Pojkvän e på bio så nu ska jag göra vaniljte och krypa ner i sängen o läsa ut Shutter island/patient 67, så jäkla bra bok! Läst den på svenska förut men kommer inte ihåg slutet så det ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback