nystart!

2010-07-09 @ 17:45:47


Hur många ggr har jag inte skrivit det eg?! Usch ja... Men imorn ska jag verkligen bättra mig, jag har inte tränat nåt på 1 mån o jag mår dåligt över det! Saknar att träna så nu jävlar i mig! Nu blir det pws varje dag o ev jogga då o då (beror p hur ont mina benhinnor kommer göra mest) och mattövningar 10 min/dag minst, det e ju inte ens jobbigt o lite skillnad gör det nog. Väger 53 nu o vill ju verkligen till minst 49 så nu kör vi! Kan ju inte direkt banta när jag e hos mamma men de äter ju lchf så minimalt med carbs iaf även om hon tagit fram bröd t mig som jag inte bara kan ignorera kanske. From imorn ska jag skriva ner allt jag äter även om jaf failar.  Kommer inte räkna kcal men man får ju ett hum om man skriver ner d iaf. Vill väga 51 iaf om 11 dar när bf kommer hit.

Kommentarer

Postat av: Ylvali

Lycka till :)

2010-07-09 @ 18:09:12
URL: http://anadear.bloggplatsen.se

Postat av: Poucette

You know, it's never good to say, I'll start tomorrow. That'll just ruin it for you. Say I'll start right now instead. Or else you're just gonna avoid doing it.

Stay strong! <3

/P

2010-07-09 @ 23:43:47
URL: http://Poucette.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback