Jättebra utgång

2010-01-22 @ 14:56:53



Dansade konstant i 2 h och drack bara vatten när jag var ute. Drack 4.5 cider på föret så jag hoppas att jag förbrände allt med dansen! Åt bara 800 kcal dessutom så borde gått minus hur som igår. Idag vill jag ha något fettigt och salt helt klart dock haha, men so be it. Blir nog pizza ikväll och sen popcorn framför let's dance hemma hos en kompis. Och cola!

Söndag blir det träning nästa gång och förhoppningsvis spinning på måndag. Hade superont i vänster låret igår och haltade nästan och kuna inte böja mig ner egentligen. Dansade dock som en tok och nu mår jag bra. Haha alkohol och dans verkar bota muskelirritationer eller whatever det var! Nu ska jag svepa en c-vitaminbrus och sen ta en dusch för nu jäklar är jag seg och otroligt ofräsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback