Gott nytt 2010!

2010-01-05 @ 09:32:30



Jag har varit hemma hos föräldrarna i 2 v och tog en paus från bloggandet - rätt skönt eg! Har ätit vad jag känt för och fram för allt en hel del godis och julmust och liknanade. Men nu väger jag 52 prick jämfört med 52-54 som förut! Fantastiskt! Tror småätande är bra för kroppen men inte tänderna (nu e väl inte daim bästa snacksen dock...) för det underhåller ju förbränningen. Jag har dessutom knappt rört mig alls pga den extrema kylan.

Dessvärre lyckades jag bli sjuk när jag var i Sthlm hos bf så jag låg med feber över nyår... Det var lite synd vi skulle på stor middag och jag hade en kickassklänning. Istället satt vi hos hans pappa som var bortrest och såg på fyrverkerierna över vattnet och drack lite champagne och sen myste vi i soffan resten av kvällen. Inte fy skam eg, det är ju han jag fram för allt vill skåla in nyåret med.

Sen körde han upp mig till Arlanda där jag mötte upp min bästa vän som varit borta i 10 månader. Så himla härligt att hon är tillbaka! Nu bor vi tillsammans tills hon får sin nya lägenhet i februari.

Puss på er!
Nu blir det frukost, grovt bröd och någon finn crisp med kaffe från nya kaffebryggaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback