Dagens mat

2010-01-15 @ 18:40:15


F: 2 mackor, kaffe - 350
L: smörgåsrån, te - 300?
M: pasta, köttfärssås (findusburk loves it!) - 500

Blir nog säkerligen popcorn ikväll ca 4-600 ungefär men fortf helt ok för en fredagskväll. Blir en chillad solokväll framför let's dance, en av killarna jag bor med har pokerkväll så jag håller mig till mitt rum I think. Bff jobbar nog sent ikväll som förra fredagen, men det gör inget. Jag gillar ändå att kura ner mig i sängen och käka popcorn (minus smulorna det suger när man ska sova sen haha) och se på någon film eller läsa någon bok. Läser Dan Browns nyaste nu, jag är hooked. Kan inte sluta läsa på nätterna (vet inte om jag läser så länge och därför inte kan sova lr om jag inte kan sova o därför läser haha). Sen har jag en tenta imorn bitti som jag med all säkerhet kuggar... O sen kommer baby på söndag! Då har vi inte setts på 16 dagar sick! Miss him sooo much!! Ha en mysig fredagskväll allihop, puss!

Kommentarer

Postat av: ida

hoppas du får en toppen kväll!;)

Sv: jo, det är jobbigt att äta så lite ja , aa det är abc-dieten, men jag ska savbryta den och köra mer eget anpassat efter dagarna ^^

Kram Ida

2010-01-16 @ 01:22:07
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se

Postat av: P

Lycka till på tentan!! <3

2010-01-16 @ 11:52:55
URL: http://supermodelthin.blogg.se/

Postat av: Thea



Wow! Nicole ser ju verkligen skitbra ut på den där bilden! Inte så där scary "hej jag har ätstörningar" thin utan bara lagom! Man ser att hon har boobs och armarna är jätte fina!

2010-01-18 @ 14:10:02
URL: http://fallaned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback