tonight i'll wear this

2010-04-30 @ 12:52:10


Typ iaf, det är ju inte lika mkt sommar här som i Paris direkt. Blir en tröja och jacka oxå eftersom vi kommer va ute en del. Men snygg outfit hon har iaf. Köpte 5 nya linnen igår, mkt glad över det, behövdes verkligen och jag kan inte få nog av oversizade linnen! Blev 2 likadana oversizade, ett vitt och ett svart, ganska transparenta, 2 tubtoppar, en svart, en vit och ett svart/vitrandigt oversize. Sweeeet! :)

Usch borde släpa mig iväg till gymmet men e sjuuukt omotiverad... Skulle behöva bränna typ 3000 kcal eftersom jag ska dricka ikväll men kanske nöjer mig med lite mattövningar. Anywho, nu ska jag göra lite vaniljte, gott som godis, ska lätt ersätta godis med det i framtiden! Jag tar 3 suketter och lite mjölk så det blir inte många kcal heller - perfekt! Ska köpa hem mer te, någon som har förslag? Speciellt grönt te som jag hatar men det ska ju vara så nyttigt så jag vill så gärna gilla det! Annars älskar jag rött te, roibos sjukt gott med lite suketter och inget koffein - perfekt på kvällen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

varför tre suketter? o: en är ju som två sockerbitar!

2010-05-01 @ 02:29:56
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback