tisdag

2010-04-27 @ 10:59:11


Körde först 30 min core igår och sen 75 min crosstrainer framför biggest loser haha loves it! Brände ca 800 kcal lr mer, 700 på crosstrainer iaf. Har bestämt mig att i maj får jag inte äta godis, popcorn, läsk, chips, snabbmat lr bakade grejer överhuvudtaget. Om nån försöker få mig att äta det säger jag bara att jag inte äter sånt under maj iaf. För att bli nyttig såklart, tänker ju inte säga att jag vill gå ner i vikt, seriöst varför ska man äta sånt det skadar ju kroppen ändå! Tänker gå ner minst 4 kg i maj helst mer men vi får väl se! Så ok på lördag börjas det :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

varför inte bara börja direkt? är man så fet att man måste ha några dagar fettoätning innan man slutar?

2010-04-27 @ 12:07:34

Postat av: skinnylove

du är duktig:))

2010-04-28 @ 19:57:20
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback