Jag

2010-04-17 @ 23:52:00


Fan vad nöjd jag ska vara i min fina bikini i sommar! Oftast e jag nöjd med min kropp men mina armar alltså... De börjar bli ganska vältränade med mer definierade muskler vilket e helt ok, men måste bort fett för nu ser de ju större ut än förut... Magen e jag nöjd med generellt även om jag självklart vill ha den lite smalare o så men nöjd ändå. Jag har stl 25 på jeans 24 på ett par så jag har ju smala ben men de ser rätt muskulösa ut vilket jag inte gillar. Alltså jag bygger verkligen lätt muskler... Rumpan gillar jag grymt mkt, precis lagom även om jag eg skulle vilja ha den något mindre men samma form och mina bröst älskar jag, precis lagom stora. Sen när jag ändå är positiv så kan jag säga att jag e väldigt nöjd med mitt ansikte o mina handleder och händer. Så om jag inte går ner i vikt så mkt som jag vill så är jag ändå nöjd med så mkt annat på kroppen. Jag hoppas att ni tycker det om er själva oxå! :)

Kommentarer

Postat av: N

Vad bra om du tycker om dig själv, skulle vara fint om vi alla kunde tänka så om oss själva ibland! :D

2010-04-18 @ 00:58:31
URL: http://smallintown.blogg.se/

Postat av: Anonym

tänk om alla kunde tänka som du.. <3

2010-04-19 @ 08:31:02
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback