Detox 2.0

2010-04-15 @ 14:12:28

Har nästan övertygat mig själv om att detoxa from lördag. Köra så länge som möjligt. Bara grönsaker o frukt tänkte jag men enligt denna sida http://www.tasteline.com/Halsa/Halsotipset/Dags-for-detox/ så kan man dricka lite kaffe utan att det e hela världen så kommer nog dricka det på morgonen bara. Sen lägger jag till ägg också så jag får lite protein. Då borde det gå bättre än sist iaf! Sen kommer jag ev äta mjölkprodukter (måste ha i kaffe) så jag kan äta osötad youghurt i smoothies tex.

Att handla hem:

ägg
frysta grönsaker
tomater
äpplen
banan
rotfrukter
sallad

Nu jäklar ska jag ner i vikt! Bra kickstart! Borde väga under 50 nästa helg med andra ord, yey!

Kommentarer

Postat av: skinnylove

vill också testa detox, tror jag ska köra det snart jag med:) Tack för komplimangen ang. bilden, men har ju som sagt en bit kvar innan jag är nöjd:)

2010-04-15 @ 15:38:30
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback