Utvilad och motiverad!

2009-09-12 @ 09:44:30



Vaknade för typ 30 min sen av mig själv helt utvilad och nu ska jag dricka en kopp grönt te innan jag drar på mig kläder för att ut och springa. Jag kommer ha sämst kondition jag har knappt ens tagit promenader men so be it. Jag får väl gå större delen och sen springa lite grann. Ska försöka hålla det här nu. Svält kommer aldrig funka men att springa typ 3 g/v och ta några promenader och sen ta bort godis, snacks, läsk och skräpmat det kommer funka! Jag hoppas på att väga 51 när september är slut för det är ungefär vad min kropp vill väga. Väger 53 nu eftersom jag inte motionerat nåt alls typ och bara ätit skit.

Kommentarer

Postat av: selena

nu kämpar vi, antar att du är ute och springer nu. duktig du är :)

2009-09-12 @ 10:27:19
URL: http://selenathin.blogg.se/

Postat av: Skinny

kämpa på :)

2009-09-12 @ 12:05:12
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback