Dålig blogger

2009-10-26 @ 12:53:34



I know, I know... Men jag får lite ångest av att inte gå ner nåt i vikt och jag har varit sjukt omotiverad o ibland tom nöjd med min kropp... Jag väger fortf 53 o jag äter massa skit o rör inte på mig o jag känner mig nöjd... Jag är stl 34/36 - small ibland xs o ibland nöjer jag mig med det. Speciellt eftersom min bf föredrar det så här, jag har hans idealkropp - går jag ner7 kg förlorar jag alla former o de flesta killar föredrar former. Men jag ska fortsätta blogga o försöka bli nyttigare o fastare. Kanske gå ner 3 kg genom nyttigare mat o motion - älskar yoga/pilates o gör minst 15 min per dag o borde komma igång med pw igen - men mörker, regn o rusk gör att det tar emot, men jag vet ju att det är värt det så fort man kommer ut o går.

Kommentarer

Postat av: sassa

men det är ju jättebra om du känner dej nöjd! :D det är ju så det ska vara, gör dej fri från att känna dej tvingad att gå ner en massa och var nöjd med dej själv istället, det är ju jättebra om du kan det :) fast nyttig mat och motion är ju alltid bra, men inte svältfasoner! c:

2009-10-26 @ 14:34:26
URL: http://dreamininacasket.blogg.se/

Postat av: danni ♥

Du är ju grym som du är, och det är ett stort plus att du känner dig nöjd med dig själv :D

2009-10-27 @ 21:34:30
URL: http://psycological.blogg.se/

Postat av: tess

Låter jättebra! Det fnns ju inget skäl att gå ner m andra tycker att man är snygg och om man kan trivas med sin kropp. Träna och ät bra du, så kommer det bli bra!

2009-10-28 @ 16:43:29
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback