Dagens mat

2009-11-09 @ 12:53:49


F: yoghurt, müsli, 2 finn crisp, kaffe - 300
L: kaffe o naturdiet shake - 150
M: korv i ugn, mos - ca 600
Ö: klementin

Totalt: 1100 kcal

Har inte tränat nåt alls, men ska motivera mig själv till att lägga mig ner o köra lite övningar i 15 min. Sjukt nöjd med antalet kcal. Dock var jag en total bitch när bf kom hem från skolan. När jag inte ätit ordentligt sjunker mitt blodsocker mer än ni kan ana så jag är svimfärdig och ser svart vad nån än säger så jag skrek o va riktigt otrevlig men jag lugnade ner mig till slut iaf. Måste äta mindre o oftare istället. O eg inte äta carbs för det är ju de som gör att blodsockret först höjs o sen sjunker i botten. Suger...

Kommentarer

Postat av: Dannofino

alla pratar om finn chrisps? vad är det

2009-11-10 @ 17:33:28
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback