Dagens mat uppd

2009-11-05 @ 10:23:27


F: 2 finn crisp, kaffe, yoghurt o müsli
L: choklad...
M: köttfärssås o makaroner

Känns som en bra frukost, ger ca 350 kcal o jag håller mig mätt jättelänge, blir middag innan min datalektion typ vid 4 tiden o sen kanske ett par mackor ikväll så landar nog på 1200 kcal idag, helt lagom. Hinner dock inte med någon pw idag men lite pilates övningar blir det iaf.

Ps bilden är 3 år gammal o Rachel ser bättre o yngre ut nu än då... Gotta love botox!

Har nu ätit köttfärssås 3 dagar i rad så imorn måste ja verkligen äta nåt annat haha. Har nog landat på 1300 idag så det är ju ok. Många av er tycker nog att det är jättemkt o i våras hade jag oxå tyckt det men jag är okej med det.


Kommentarer

Postat av: Dannofino

Gud vad duktig du är! :D

är 1200 kcal om dagen ditt max?

2009-11-05 @ 19:02:58
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback