Uppsats

2009-05-20 @ 19:56:45


Sitter och kämpar med ytterligare ett arbete last minute. Ska in på fredag och idag fick vi reda på att företaget vi mailat med inte hade svar på typ några av våra frågor så nu sitter jag och drar saker från Internet och försöker få till något men det är svårt när man egentligen har noll koll och detta ska vara magisternivå liksom... Och huvudvärken går inte över trots ipren, antar att jag lär storma dem när de öppnar imorn och fuck när jag skriver detta inser jag att det är helgdag imorn faaaan! Har några gamla italienska alvedon kopior hur farligt kan det vara? Fast nu ska man inte måla fan på väggen, jag kanske mår super imorn! Ska sova så klart jag är klar med eländet och sen sovmorgon imorn. Hoppas ni mår bättre darlings!

Kommentarer

Postat av: F

Jo jag vet , men han behöver lite hjälp på traven, så jag beöhver verkligen finnas där men de e drygt men jag blir så lessen omhan tex glömer att hans ka lämna in nått i skolan å sånt de känns som att de e mitt fel :S men jg vet de ska inte vara så men jag vet inte hur jag ska kunna släppa de :S puss

2009-05-20 @ 22:14:06
URL: http://stressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback