Sommarkänsla

2009-05-25 @ 15:39:49


Det ska visst vara 20 grader idag men jag kurerar förkylning och skriver uppsats so I wouldn't know... Nu är det verkligen sluttampen, jag ska bli smal innan midsommar. Min plan (som förändras typ 10 ggr per dag just nu iofs...) är att äta "normalt", ca 800 kcal/dag fram tills den 8e juni. Då kör jag stenhårt med bara naturdiet och soppa ev fasta fram tills den 16e. Sen kommer bf hit den 17e och jag åker hem till föräldrarna den 18e och sen är det ju midsommar dagen därpå! Så enligt min plan ska jag väga 49 kg i slutet av denna vecka och 48 veckan efter det. Sen ska jag väga 46 kg den 17e så är det bara. Jag fastar om det så krävs, men jag siktar hellre på att äta lite mer och motionera bort allt. Tex börja dagen med en joggingtur på 1h och avsluta dagen med en pw på ca 1h då förbränner jag ju säkert 700 kcal och äter helst mindre än så.

Fan vad jag är peppad! Inget eller ingen ska stoppa mig nu!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack gumman <3 Ska bli SÅ SKÖNT när skolan tar slut! Då kan jag verkligen fokusera på mig själv!

2009-05-25 @ 16:18:31

Postat av: Think Thin

Skumma dator... Det av från mig :P

2009-05-25 @ 16:19:05
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback