Promenad

2009-05-25 @ 18:20:11


Nu ska jag ta en sakta promenad, jag menar jag hade feber i torsdags så det är nog bäst att ta det lugnt. Samtiditgt så är det 20 grader ute så inte en chans att jag klarar av att stanna inne! Går de vanliga 5 km och ska handla inpackning på vägen tänkte jag. Min tog precis slut och jag läste på Pams blogg om en som ska göra så att håret ska växa fortare och det vill jag verkligen! Imorn ska det bli 21 grader så då är det jag som lägger mig i närmaste park och steker så fort vi skickat in vår beklagliga uppsats för opponering!

Kommentarer

Postat av: T

Va var det för inpackning??

vill också att mitt hår ska växa fortare =)

2009-05-25 @ 18:36:56
URL: http://underligajag.blogg.se/

Postat av: skinny love

hmm, jag väger 54 nu, vill väga 50 kg första juni iaf, sen 47..:) stay strong!

2009-05-25 @ 20:12:24
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback