Nya tag!

2009-05-03 @ 22:33:49


Usch imorn är det jag som börjar dagen med en joggingtur innan jag ens fått i mig vatten! Sen blir det nyttigheter hela dagen. Gjorde för mkt korvstroganoff idag så det blir en lite portion av det imorn till lunch. Sen äpple o en kiwi till frukost och resten av dagen består av soppa och kiwi. Så ska resten av veckan se ut. Men sen åker jag ju till Sthlm på fredag o då blir det väl svull igen... Så meningslöst att vara duktig under veckan då ju... Men så ska jag inte tänka.

Nu blir det ett dr Quinn och sen är det sovdags. Sov så gott alla ni! Ny vecka, nya möjligheter - gör något bra av den!

Kommentarer

Postat av: Think Thin

Ja.. usch! Vi får se till att nästa helg blir en nyttig helg :)

2009-05-03 @ 22:45:05
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Postat av: tess

nej det är inte slut, men det är nästan så pass att jag känner att jag inte har lust att fortsätta. Det finns mycket bra, men vi bråkar så mycket att jag inte vet om det är vart det... oavsett om vi är tillsammans eller inte vill jag ju vara så snygg som möjligt när vi ses. Klart han nte går på mitt utseende, men det känns ju ändå bra att vara snygg ;) Då har man lite övertag :P

2009-05-03 @ 22:57:58
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback