Ny dag

2009-05-05 @ 09:43:20


Tack Annie för din kommentar! Ok, jag kommer nog inte räkna kcal så benhårt, man har ju en känsla av vad som är lagom. Jag skulle aldrig säga att jag har en äs, men jag har problem med hetsätning som jag vill bli av med nu. Det känns som jag helt har förstört min kropps signaler över åren, jag känner aldrig hunger och nästan aldrig mättnad. Jag ska äta normala portioner nu, hellre för små och ofta isf. Jag bryr mig inte om det tar mig ett halvår att gå ner de sista kilona, jag gör det hellre såhär. Ska fortsätta att motionera dock och med normal kost så lär jag väl komma upp i typ 1000-1500 kcal. Jag är ganska liten så jag behöver nog inte så mkt energi.

Nu ska jag göra frukost, jag är lite spänd över hur dagen kommer gå. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Postat av: Love

Jag känner likadant. Tror att många har det så. Det är så jääävla lätt att börja hetsa sen mår man skit :/ Men det är ju oxå en äs. Men kämpa vidare, jag tror på dig! Du har en så positiv o sund inställning <3

2009-05-05 @ 09:54:44
URL: http://onlylove09.blogspot.com

Postat av: tess

lite så känner jag med. Klart jag vill gå ner allt innan sommarn, men huvudsake är att det bara har blivit lite bättre. Att nå mitt slutmål spelar ingen roll om det tar mig ett år bara jag når det. Hellre sent än aldrig gäller verkigen här :P

Jag tycker att att äta normalt verkar vara ett bra sätt att få kontroll. Ät "som en normal människa" och börja sedan dra ner lite på det, så lär du ju gå ner till ditt mål så småningom!

2009-05-05 @ 10:59:46
URL: http://nuskdetske.blogg.se/

Postat av: Annie

Varsegod:) 399 kr kostade byxdressen! Heja dig, du klarar detta!!! :D

2009-05-05 @ 17:22:24
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Postat av: Ano

Hestätning är oxå en äs....

hoppas du klarar dig ur den.. det är ett helvete med hets.

2009-07-21 @ 12:02:09
URL: http://anoslashlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback