Love, peace and understanding

2009-05-16 @ 17:47:21
 


Allt jag vill ha. Oh kan köra ett filmtips - ni måste se Pineapple Express med härliga Seth Rogen och hunkiga (sunkiga i denna dock) James Franco. Fantastiskt rolig, velat se den i ett halvår typ och nu fick jag äntligen se den! Man skrattar så man gråter och inte kan andas i 90 min, det är min typ av film det! Sen såg jag och min pojkvän precis The bucket list, också helt fantasisk om två döende män som vill uppleva allt de någonsin fantiserat om med Morgan Freeman och Jack Nicholson - fantastiska båda två of course, sorglig, rolig och så sann, man inser att livet är kortare än vad man tror och det är bäst att passa på att leva så länge man kan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback