Liten viktnedgång!

2009-05-24 @ 09:40:04


Japp jag har gått ner till 50 kg ungefär från att ha varit uppe på nästan 54 efter några ordentliga onyttiga veckor med för mkt mat en del alkhol och sedan hets på det... Men nu känner jag mig back on track. Funderar på att fortsätta köra flytande flera dagar framöver, även om min hals börjar bli bättre. Ska köra naturdiet och smoothies nu tills de tar slut. Nästa söndag ska jag väga 48 kg det borde väl inte vara allt för svårt om jag verkligen kämpar? Jag gick ju ner 4 kg typ på typ 3 dagar nu fast då hade jag säkert massa vattenvikt jag blev av med men ändå.

Plan för idag:

Frukost: smoothie
Lunch: smoothie
Middag: soppa
Ev kvällsmat: naturdiet

Och så ska resten av veckan också se ut fast smoothiesarna får bytas ut mot naturdiet så fort min youghurt och det är slut. Ingen svält för då riskerar jag hets och jag antar att det är förkylningen som gjort att jag inte varit sugen på mat hittills, men jag hoppas jag kan fortsätta äta lite hela nästa vecka också!

Kommentarer

Postat av: Jenna

Hur gör du dina smoothies? :) kram<33

2009-05-24 @ 11:37:09
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback