Lauren

2009-05-23 @ 15:28:05


Gud vad jag vill ha hennes hårfärg och längd på håret, bara att spara och låta solen bleka håret nu! Lauren är en av de kändisar som inte är modellsmal och hon ser fantastisk ut! Jag är antagligen lika smal som hon men jag hatar min kropp, konstigt det där...

Pratade med min bf imorse och jag sa att jag inte ätit fast föda på 3 dagar och han sa "men gud du kommer ju bli jättesmal nu...". Jag svarade att jag hade tur om det blev så och han kunde inte förstå hur jag kan vilja bli ännu smalare, att det knappt är möjligt... Det är då man inser hur sjuk i huvudet man eg är! Jag har ett bmi under 20 och lär anses som smal av de allra flesta. Ändå tycker jag och 99% av alla som läser min blogg att jag är tjock... Det bevisar ju verkligen vilka osunda ideal vi har eg. Men jag tänker ändå inte ge upp, jag ska nå mitt mål även om alla säger att jag är för smal då, för om jag är nöjd så är det, det enda som spelar någon roll ju!

Kommentarer

Postat av: F

Ska jag va ärlig är jag hos några släktingar så de va inte kompisar. Tack så mycket förresten =)



Stay strong!

2009-05-23 @ 17:01:35
URL: http://stressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback