Hypokondriker

2009-05-22 @ 23:08:22


Japp jag är lite av en hypokondriker, varje litet symptom blir en sjukdom i mitt huvud. Samtidigt så vill jag aldrig gå till läkare så jag nojar ett tag innan jag glömmer bort det. Nu är jag övertygad om att jag antingen 1) har halsfluss som lett till halsböld som måste skäras bort... eller 2) körtelfeber, fast då borde jag ha mer feber I guess så jag kör nog på halsböld. Båda mina lymfkörtlar är svullna, men den ena kan nog nästan synas med blotta ögat så svullen är den. Usch vad skabbigt det är. Om jag fortf inte kan svälja på måndag går jag nog till vårdcentralen även om det tar emot.

Nu ska jag sluta äckla er med mina lymfkörtlar och försöka sova. Känns som att det blir svårt att sova när allt jag gjort i över två dygn är att ligga i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback