Dags att börja träna

2009-05-18 @ 22:42:36


Usch jag har verkligen gått upp hur mkt som helst i vikt! Var nere på 49 kg nyss, hur kunde jag bara låta det försvinna? Imorn börjar jag dagen med en joggingtur - no fucking exceptions! Ska träffa en grupp imorn vid 10 dock så det blir till att gå upp tidigt, men fuck it jag ska bli smal nu och jag måste verkligen träna för det! Går upp 7.30, springer mellan 8 och 9 och är i skolan 10 - perfekt! Då har jag förbränt 400 kcal innan jag ätit något alls!

Matplanering:

Frukost: Kaffe, fullkornsmacka
Lunch: 2 ägg
Middag: Pastagratäng

Kommentarer

Postat av: F

De lät ju toppen hur gick det då? =)

hur länge/långt brukar du jogga när du gör det?

2009-05-19 @ 12:20:38
URL: http://stressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback