Viktnedgång

2009-03-14 @ 10:01:13
Den är lika med noll i mitt fall. Sure jag åt för mkt i förrgår men igår åt jag bra även om jag kom upp i 750 kcal, men varför går jag inte ner?! Det är som om vikten stannat helt nu. Ni som vet, är det bättre att äta mer så inte kroppen ställer in sig på svält. Men det känns ju så mkt att äta typ 1000 kcal/dag också. Och alla andra rasar i vikt trots att de svälter kroppen ju! Men jag vet ju att jag gick ner i vikt ganska fort förra våren genom att äta mindre bara, jag räknade aldrig kcal då men jag åt typ 200 till frukost, kanske 100-300 till lunch (åt sällan lunch då) och så en normalt liten portion till middag kanske 400-500 kcal så totalt kanske 700-1000 kcal. Men jag gick mkt mer då också, bodde 25 min från skolan och så tog jag nästan alltid en pw på 1 h så ibland nästan 2 h vilket säkert brände 600 kcal. Gud jag borde verkligen motionera mera, men jag är simla lat... Hur tror ni att Nicole gjorde?


Kommentarer

Postat av: A

jah vet hon är göööör fin :D haha ja jag kollar på buffy <333 och gossip girl <333 och nästan allt :D nej hon i oc, eller jag ahr ju på två tjejrr från oc som är gaaaaaaah, finns inga ord nej :o hon var så fin i det svarta håret där men jag hittade inga andra när hon hade så bara den bilden :(

2009-03-14 @ 10:26:20
URL: http://nycthinspo.blogg.se/

Postat av: A

jag tror att hon åt mkt mindre och nyttigare och kanske hade personlig tränare :)

2009-03-14 @ 10:28:00
URL: http://nycthinspo.blogg.se/

Postat av: Mysan

Jag önskar också att vikten inte stod still=( om vi bodde nära varandra skulle vi kunna ta pw tillsammans. och peppa.. men det är nog bara en väldigt avlägsen dröm... för vi är ju anonyma också=) kram

2009-03-16 @ 18:47:59
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback