Pojkvän...

2009-03-10 @ 10:30:57
Usch ibland blir jag så trött på honom bara... Jag kommer få fira min födelsedag själv basically, vilket säkert slutar i en enorm hetsattack... Han vet att jag har hatat att fylla år de senaste åren att jag har gråtit på varenda födelsedag sen jag var 19 för olika anledningar och nu vet jag inte om han antingen glömt bort när min födelsedag är eftersom hans bror ska komma och hälsa på honom den helgen eller om han bara inte bryr sig om att jag kommer sitta ensam. Klart att jag har kompisar där jag bor men ingen som är speciellt nära. Fan vad arg jag är. Det är dessutom vår 2årsdag idag men jag sitter själv på den också... Bra jävla förhållande eller hur?

Förlåt för ett depp inlägg men det här är ju som min dagbok så ibland måste jag få bitcha av mig lite. Lovar att komma tillbaka med mer positiva inlägg ikväll.

Kommentarer

Postat av: H.

Tack, du med!

Visst är det svårt? Man vill inte göra dem ledsna men samtidigt så vill man inte fylla kroppen med massor av skit. Jag brukar oftast ta med maten till soffan (med en plastpåse bredvid mig så jag kan lägga nästan varje gaffel med mat där i) eller in på rummet (då kan jag slänga den).

Har du några bra tips att dela med dig av?

kram

2009-03-10 @ 12:19:18
URL: http://molntussar.blogg.se/

Postat av: melan

Åh tack<3

nä jag står helt rakt där. Men jag vill att dom ska bli ännu synligare! :D

2009-03-10 @ 15:35:13
URL: http://thinnerme.devote.se

Postat av: Mysan

Klart du får bitcha av dig!! (förlåt att jag itne kommenterat på länge haft en nere period men jag läser din blogg flera gånger om dagen, älskar att du uppdaterar så ofta)



och han är ju super taskig.. hatar när folk inte kommer ihåg viktiga datum och sånt...=(



hoppas allt blir bättre dock!



kram

2009-03-10 @ 21:02:17
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Postat av: Sofia

Usch stackare :( Du får ringa å skälla lite på honom :P hehe oppas det blir bättre iaf och grattis i efterskott på 2 årsdagen :)

Bra blogg förresten

2009-03-11 @ 16:35:44
URL: http://anaghasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback