Plan för imorn

2009-03-25 @ 23:35:01
Frukost efter hip hop abs: macka - 100
Lunch: shake - 200
Mellanmål vid typ 16: pulver - 100
Middag typ 19: pulver  - 100
Totalt: 500 in och 500 ut = perfekt!

Kommer max gå 4 h mellan målen vilket känns bra. Kanske byter ut sista shaken mot soppa på ca 50 kcal och några körsbärstomater to mix it up liksom. Men så ser planen ut, hoppas det funkar att planera dagen så jag inte lockas till att äta för mkt bara för att jag är hungrig, som det ser ut i planen borde jag aldrig bli hungrig. Godnatt på er!


Kommentarer

Postat av: pam

Du kämpar på bra! :)

2009-03-26 @ 08:28:15
URL: http://itspam.blogg.se/

Postat av: Annie

Men kroppen har ju även en förbränning i vila på ca 1500 kcal om dagen, så många kalorier som du alltså kan äta utan att varken gå upp eller ner. Så när du skriver att du har lika mycket in som ut ligger du i själva verket på ca minus 1500 kcal..



Känns ledsamt att läsa en sånn här blogg, du verkar lägga så mycket tid på att bli så smal som möjligt fast du säkert är jättefin som du redan är. Jag har sett på nära håll vad ätstörningar kan göra med personer och det är verkligen ett helvete på alla sätt och vis och inget som jag önskar någon person, inte ens en fiende.



Hoppas du har ditt läge under kontroll och snart kommer på bättre tankar!

2009-03-30 @ 18:27:11
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback