Ny plan

2009-03-15 @ 19:03:17
Jag är så trött på att först svälta och sen hetsa. Har nog äntligen insett att jag inte kommer gå ner i vikt såhär, iaf inte långvarigt. Kommer gå tillbaka till att äta mellan 800-1200 kcal/dag ett tag, passar ju speciellt bra nu när pojkvännen kommer. Ska istället fokusera mer på att träna, PW så ofta som möjligt helst varje dag och så lite hemmaövningar varje dag med fokus på core. När jag åt mer så tänkte jag mindre på mat vilket gör det lättare att gå ner tror jag. Ska äta bättre mat nu, funderar lite på lchf fast inte lika strikt. Mamma kör ju den och den funkar asbra för henne, men det känns lite dyrt för en student + att hon tror att jag skulle gå upp av att äta så eftersom det går ut på att stabilsera vikten typ att man får den vikt man borde ha. Och jag behöver ju eg inte gå ner i vikt, så kroppen skulle säkert tro att jag behöver gå upp och det tänker jag ju inte göra. Men jag tänker så här typ:

Frukost: Frukt eller ägg eller 1 fullkornsmacka och kaffe ca 200 kcal
Lunch: Soppa ca 50-100
Middag: Köttfärssås/köttbullar/kassler/kyckling med grönsaker eller potatis ca 300-500
Mellanmål: Frukt, riskaka eller liknande

Ska sluta med light produkter, margarin och e-ämnen och sånt. Tänk vilken skit vi stoppar i våra kroppar eg!


Kommentarer

Postat av: Josefine

Helt rätt :) Detta låter hur bra som helst, skönt att du insett det! Jag tror (eller nej jag tror inte, jag vet!) att du kommer gå ner i vikt och sedan behålla vikten på det här viset.

2009-03-15 @ 19:36:33
URL: http://thejosie.blogg.se/

Postat av: H.

Jasså? Bor du med vänner då eller? Själv bor jag hemma och de försöker ha riktigt koll på mig.

Skitdrygt!

Hur går det med naturdieten, har du börjat med den ännu?

kram

2009-03-15 @ 20:08:08
URL: http://molntussar.blogg.se/

Postat av: Anonym

låter som en asbra idé!

2009-03-15 @ 20:35:44

Postat av: tess

låter som en asbra idé!

2009-03-15 @ 20:35:57
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback